Met Travel2Explore naar de Himalaya - Reisverslag uit Delhi, India van Travel 2 Explore - WaarBenJij.nu Met Travel2Explore naar de Himalaya - Reisverslag uit Delhi, India van Travel 2 Explore - WaarBenJij.nu

Met Travel2Explore naar de Himalaya

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Travel 2 Explore

12 Oktober 2014 | India, Delhi

Lang geleden las ik een prachtig reisverslag van Travel2Explore in de Telegraaf, een motorreis door de Himalaya. Artikel uitgeknipt, bewaard en vergeten. Tot ik jaren later al surfend op het internet op de website van Travel2Explore terecht kwam. Deze organisatie bood nog steeds een reis aan op de motor door de Himalaya. Was dit dezelfde organisatie als destijds in de Telegraaf stond? Ik weer op zoek naar het artikel. Jaja, wie wat bewaard die heeft wat. En ja hoor, het was inderdaad nog steeds dezelfde organisatie. De site van Travel2Explore weer opgezocht en de brochure opgevraagd, ik was meteen om. Wat zag dat er allemaal mooi uit. Nog even heb ik getwijfeld; Is dit niet te zwaar voor me? Gebeld met Travel2Explore en er werd me heel geduldig uitgelegd hoe de reis was opgebouwd, wat voor soort ervaring voor de reis nodig was en, voor mij niet onbelangrijk, er gingen ook andere vrouwen mee. Ik was definitief om! Meteen geboekt en wat een mazzel, Travel2Explore vierde dit jaar het 10 jarig jubileum van de motorreis door de Himalaya en gaf als kadootje een verlenging met bezoek aan de Taj Mahal weg. Was ik even blij dat ik al die jaren gewacht had ;-)

Normaal ben ik niet het type die uitgebreide verslagen op internet zet. Ik vind, een reis is voor jezelf en ik vind het zonde om uren op zoek te gaan naar een computer om een blog bij te houden. Dit wordt voor mij dus de primeur. Het kan zijn dat het wel even gaat duren voordat het volledige verslag on line staat. Waarom ik dan om ben en nu wel wat schrijf? Ik heb zo ontzettend genoten van mijn vakantie in de Himalaya die van a tot z perfect was georganiseerd door Travel 2 Explore, dat ik nu toch de drang voelde om een stukje te schrijven over mijn reiservaringen in de Himalaya. Of ik het vol ga houden weet ik nog niet, ik ga het proberen en hou ik het schrijven niet vol, dan weet ik in ieder geval dat een blog bijhouden niet iets voor mij is ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Met Travel2Explore naar de Himalaya
Travel 2 Explore

Sinds 1998 biedt Travel 2 Explore een breed scala aan van avontuurlijke vakanties en (sinds 2003) motorreizen waarbij de begrippen origineel, kwaliteit en avontuurlijk centraal staan. Of het nu gaat om één van onze motorreizen dwars door Afrika of om een trekking op Groenland, de confrontatie met eeuwenoude culturen en de eenzaamheid van verlaten landschappen en indrukwekkende natuurgebieden geven de reiziger het gevoel op ontdekkingsreis te zijn. Het tempo van al onze reizen wordt niet bepaald door het aantal pk's van de motor of de beschikbaarheid van een warme douche, maar door het ritme van het land en de drang naar avontuur van de moderne reiziger. Motorreizen. In 2003 werd de eerste motorreis georganiseerd. Op een Royal Enfield dwars door de Himalaya naar de hoogste bergpas ter wereld, de 5602 meter hoge Khardung La in India. Dit was zo'n succes dat er al snel meerdere motorreizen in het reisprogramma werden opgenomen.

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 18275

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Himalaya motorchallenge august 2015

19 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Motorvakantie door de Indiase Himalaya

01 April 2015 - 29 April 2015

GS Seven Summits Zuid Afrika en Namibie

15 Januari 2015 - 06 Februari 2015

Motorreis Sri Lanka januari 2015

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: