dag voor vertrek - Reisverslag uit Venray, Nederland van Travel 2 Explore - WaarBenJij.nu dag voor vertrek - Reisverslag uit Venray, Nederland van Travel 2 Explore - WaarBenJij.nu

dag voor vertrek

Door: Luc Egging

Blijf op de hoogte en volg Travel 2 Explore

31 Maart 2015 | Nederland, Venray

Over 12 uurtjes zal het wekkertje mij wakker schudden... Onrealistisch lijkt het, maar waarna we uitgekeken hebben is dan toch daar.. Klaar voor het avontuur..... Niets vergeten...?? We zullen zien. Verzamelen op schiphol, afscheid nemen...en dan zal de grote blauwe vogel van de KLM, tegen de stroom van de trekvogels in, ons avontuur inleiden. 6000 kilometer en vier weken lang zullen we het avontuur en de schoonheid van Zuid-Afrika en Namibië op ons in laten werken en die ervaringen daarna weer thuis delen.... We zijn er klaar voor :-) Er zijn er die mee willen...;-), zie de foto..

• 01 April 2015 - 10:08

Paul:

He Luc en natuurlijk iedereen. HEEL VEEL PLEZIER!!

• 01 April 2015 - 16:43

Jos Cr:

Hallo allemaal heel veel plezier en heel veel veilige kilometers. Gr. Jos Cr

Travel 2 Explore

Sinds 1998 biedt Travel 2 Explore een breed scala aan van avontuurlijke vakanties en (sinds 2003) motorreizen waarbij de begrippen origineel, kwaliteit en avontuurlijk centraal staan. Of het nu gaat om één van onze motorreizen dwars door Afrika of om een trekking op Groenland, de confrontatie met eeuwenoude culturen en de eenzaamheid van verlaten landschappen en indrukwekkende natuurgebieden geven de reiziger het gevoel op ontdekkingsreis te zijn. Het tempo van al onze reizen wordt niet bepaald door het aantal pk's van de motor of de beschikbaarheid van een warme douche, maar door het ritme van het land en de drang naar avontuur van de moderne reiziger. Motorreizen. In 2003 werd de eerste motorreis georganiseerd. Op een Royal Enfield dwars door de Himalaya naar de hoogste bergpas ter wereld, de 5602 meter hoge Khardung La in India. Dit was zo'n succes dat er al snel meerdere motorreizen in het reisprogramma werden opgenomen.

Actief sinds 20 Okt. 2014