Dag 2, aankomst en motoren ophalen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Travel 2 Explore - WaarBenJij.nu Dag 2, aankomst en motoren ophalen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Travel 2 Explore - WaarBenJij.nu

Dag 2, aankomst en motoren ophalen

Door: Luc Egging

Blijf op de hoogte en volg Travel 2 Explore

02 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

na een goede vlucht met de blauwe vogel zijn we in kaapstad aangekomen...transfer naar hotel en nog een pint genomen op de goede reis. Prima accommodatie en onze plaatselijke toermanager Pieter is al aardig aan ons gewend....het belooft wat deze reis :-)
Vandaag de motoren opgehaald die al netjes voor ons klaar waren gezet. Uitstekend verzorgt door Seven Summits.GS dus
Een heerlijk weerzien met onze Bijzondere Mooie Werkpaarden..
Up we go naar Signal Hill waar we een prachtig uitzicht hebben over Cape Town en Robben Island. Aan de andere kant jawel...de beroemde tafelberg...lekker zonnetje..genieten dus. Nog even naar een lekker restaurantje om onze eerste Zuid-Afrikaanse hap te pakken on a cosy spot on the beach of HoutBay. Nu de motoren gereed maken voordat morgen ons avontuur echt gaat beginnen. We staan te trappelen...let it be tomorrow..
We zijn er klaar voor.

• 03 April 2015 - 08:32

Paul:

Luc, heel veel plezier en geniet straks van de de eerste onverharde kilometers in Afrika. Groetjes aan iedereen van Paul

• 07 April 2015 - 21:12

Toon Roefs:

Luc en je motormaten.
    jullie hebt er nu al veel plezier, en genieten nu al
    op wat komen gaat.
    Ik blijf jullie volgen voor zover mogelijk.
    geniet er van . en veilig weer thuis

GR TOON ROEFS.

• 08 April 2015 - 07:13

Maddy:

Wauw, wat een prachtige natuur. Daar kun je alleen maar genieten, veel plezier!

Travel 2 Explore

Sinds 1998 biedt Travel 2 Explore een breed scala aan van avontuurlijke vakanties en (sinds 2003) motorreizen waarbij de begrippen origineel, kwaliteit en avontuurlijk centraal staan. Of het nu gaat om één van onze motorreizen dwars door Afrika of om een trekking op Groenland, de confrontatie met eeuwenoude culturen en de eenzaamheid van verlaten landschappen en indrukwekkende natuurgebieden geven de reiziger het gevoel op ontdekkingsreis te zijn. Het tempo van al onze reizen wordt niet bepaald door het aantal pk's van de motor of de beschikbaarheid van een warme douche, maar door het ritme van het land en de drang naar avontuur van de moderne reiziger. Motorreizen. In 2003 werd de eerste motorreis georganiseerd. Op een Royal Enfield dwars door de Himalaya naar de hoogste bergpas ter wereld, de 5602 meter hoge Khardung La in India. Dit was zo'n succes dat er al snel meerdere motorreizen in het reisprogramma werden opgenomen.

Actief sinds 20 Okt. 2014